by: El niño de las pinturas

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Μυστική κρύπτη


Σήμερα θα κοιμηθώ με την ιδέα
ότι πάνω από την πόρτα του δωματίου μου
κρύβεται
μια φωτεινή πεταλούδα


Ξαφνικά βλέπω μία λάμψη
αν και δεν κοιτάω προς το μέρος της πόρτας
Και αμέσως ανοίγει μια πύλη
Ποτέ μου δεν έχω ξαναδεί τόσο φως
Αρχίζω να προχωράω αργά προς την πύλη
Μπαίνω μέσα..
Πάντα τα μαλλιά μου μπλεγμένα
για να κουβαλάω μαζί τις νυχτερίδες μου
Αγγίζω το μοχλό που βρίσκω μπροστά μου
Τότε εμφανίζεται μια καταπακτή
Αρχίζω να κατεβαίνω ένα ένα τα σκαλιά
Το βήμα βαρύ
Νιώθω τη μορφή μου να αλλοιώνεται
Το δέρμα έχει φύγει
Τα κόκκαλά μου αρχίζουν να σπάνε
Η νεανική όψη του προσώπου
κοσμείται πια από ένα κρανίο
Τρομάζω
μόλις αντικρίζω την εικόνα μου στον καθρέφτη
που υπάρχει στο τελευταίο σκαλί
Το μόνο που έχει μείνει ανέπαφο
είναι τα μάτια
που μοιάζουν πια περισσότερο με
αδένες αιματοβαμμένους
Αγγίζω το είδωλό μου
και ακουμπάω το κοκκάλινο μέτωπο μου στον καθρέφτη
Σκέφτομαι
Καταλαβαίνω πως το φως
ήταν ένας ψεύτικος αντικατοπτρισμός

Είναι δύσκολος ο δρόμος της αυτογνωσίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου