by: El niño de las pinturas

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Την τελευταία φορά που με κράτησες στα χέρια σου,
ένιωσα σαν ένα μικρό βιολί,
στα χέρια ενός μουσικού
Κάθε σου άγγιγμα,
έκανε την κάθε μου χορδή να τραγουδάει
στο πιο γλυκό της τόνο
Κάθε σου κοίταγμα,
παρήγαγε και μια διαφορετική συγχορδία στη ψυχή μου
Μετά με ακούμπησες προσεκτικά στη θήκη μου
και κοιμήθηκες δίπλα μου
Με ξύπνησες ύστερα με ένα γλυκό χαμόγελο
και μια έκφραση ικανοποίησης
Αλήθεια,
θα μπορούσες να γίνεις μουσικός
και 'γω το βιολί σου;

4 σχόλια:

  1. ΤΙΜΗ ΜΟΥ..!! Και τη δική μου άυπνη καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gnwrizontas tis prospathies sou na ekfrasteis mesw poihmatwn...kai gnwrizontas TOSA(!!!...!!!)gia esena kali mou fili...tha sou kanw mia stoxastiki kai isws kai ritoriki erwtisi!!!
    Mporw na ginw LIGO wmh????
    xaxaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1)kaneis de gnwrizei TOSA osa les gia ton allo,mouhahahahaha
    2)mi milas sa to seferli re (''kali mou fili'',poia eisai? XDD)
    3)MPOREIS..ALLA GT LIGO??? :Pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή